http://www.bcut.ro/dyn_doc/Bibliogarfie%20cursuri/fac/DPPD/DPPD_files/image001.png                    BIBLIOGRAFIE CURSURI PE FACULTĂŢI ŞI DOMENII DE SPECIALIZARE                                  logo

 

Marketing și Relații Economice Internaționale

Economie și Afaceri Internaționale

Afaceri internaționale, Investiții internaționale, Economie mondială, Integrare economică europeană

Cavusgil, S. Tamer, Knight,  Gary,  Riesenberger,  John R.,  International business: the new realities, London:  Pearson,  2014.

Contabilitate și audit

Finanțe-Bănci

Contabilitate financiară

Mateş,  Dorel, Iosif,  Anda,  Dumitrescu,  Alin, Contabilitate financiară: concepte de bază, tratamente specifice, studii de caz, Timişoara,  Mirton,  2012.

Management

Licenta  EAI, MK, IE, Anul II

Management

Bibu, Nicolae Aurelian, Predişcan,  Mariana,  Sala,  Diana Claudia, Managementul organizaţiilor, Timişoara , Mirton, 2008.

Management

Licenta Anul 1

Economia Intreprinderii

Szathmary-Miclea, Camelia, Evaluarea şi gestionarea riscului în întreprinderile mici şi mijlocii, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2003.

Management

Licenta Anul 1

Economia Intreprinderii

Negrilă, Adrian, Restructurarea întreprinderilor aflate în dificultate, Timişoara , Mirton, 2003.

Management

Licenta Anul 2

Gestiune Hotelieră

Lupu, Nicolae, Hotelul: economie şi management, Bucureşti,  All Beck,  2005.

Management

Licenta Anul 2, 3

Management

Goian, Maria,  Vlad,  Silvia, Managementul organizaţiei, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2009.

Management

Licenta Anul 3

Management Comparat

Bibu, Nicolae Aurelian, Management comparat: abordarea interculturală, o abordare modernă, Timişoara, Mirton,  2006.

Management

Licenta Anul 3

Management Comparat

Istocescu, Amedeo, Management comparat, Bucureşti , ASE, 2006.

Management

Licenta Anul 3

Managementul Destinatiei Turistice

ROTARIU, Ilie, Dezvoltarea destinaţiei turistice: note de curs. Sibiu, Alma Mater,  2009.

Management

Licenta Anul 3, Master AATIO, An 1

Managementul Resurselor Umane 

Goian, Maria,  Vlad,  Silvia, Managementul întreprinderilor agroalimentare, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2008.

Management

Licenta, FB, ECTS, EGCE, MK, EAI, An II

Etica in Afaceri

Giles, Steve, The business ethics twin-track: combining controls and culture to minimise reputational risk. New York, NY:  John Wiley [and] Sons,  2015.

Management

Licenta, FB, ECTS, EGCE, MK, EAI, An II

Etica in Afaceri

Tuana,  Nancy, Shrage,  Laurie,  Badhwar,  Neera K., The Oxford handbook of practical ethics, Oxford , Oxford University Press, 2003.

Management

Licenta, MGM An 2

Managementul Resurselor Umane 

Băileşteanu, Gheorghe,  Burz,  Răzvan Dorin, Liderul, Timişoara,  Mirton,  2008.

Management

Licenta. MGM An 2

Managementul Resurselor Umane 

Novac, Carmen, Influenţa globalizării asupra managementului resurselor umane, Bucureşti , Printech, 2011.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Managementul produsului și al brandului

Gorchels, Linda, Ghidul managerului de produs, Bucureşti , Rosetti Educaţional, 2007.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Managementul produsului și al brandului

Aaker, David A., Managementul capitalului unui brand: cum valorificăm numele unui brand, Bucureşti,  Brandbuilders,  2005.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Relații publice

Coman, Cristina, Comunicarea de criză: tehnici şi strategii, Iaşi,  Polirom,  2009.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Relații publice

Newsom, Doug, Haynes,  Jim, Redactarea materialelor de relaţii publice, Iaşi , Polirom, 2011.

Finanțe

Licență, Management (an 2);

Licență, Marketing (an 2)

Managementul financiar al întreprinderii;
Gestiunea financiară a întreprinderii

Zoicaş-Ienciu, Adrian, Management financiar: teorie, exemple, aplicaţii, Cluj-Napoca,  Presa Universitară Clujeană,  2014.

Management

Licență, MGM, An II

Comportament Organizațional

Sărătean, Elena, Comportament organizaţional, Timişoara,  Editura Universităţii de Vest,  2008.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Marketing

Marketing strategic, Analiza datelor de marketing

Drummond, Graeme,  Ensor,  John, Strategic marketing: planning and control, Oxford,  Butterworth-Heinemann,  2002.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Marketing

Marketing strategic, Analiza datelor de marketing

Field, Andy, Discovering statistics using IBM SPSS statistics, Los Angeles ; London ; New Delhi , Sage, 2018.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Marketing licență

Comunicare integrată de marketing

Dobre, Costinel, Publicitatea şi promovarea vânzărilor: advertising and sales promotion, Timişoara, Mirton,  2006.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Marketing licență

Comunicare integrată de marketing

Clow, Kenneth E.,  Baack  Donald, Integrated advertising, promotion, and marketing communications, Upper Saddle River, NJ , Prentice-Hall, 2004.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Master - Marketing Strategic și Marketing Digital

Marketing strategic în mediul digital

Tuten, Tracy L.,  Solomon,  Michael R., Social media marketing, Los Angeles ; London , Sage, 2015.

Management

Master AATIO, Anul I

Managementul Inovării în Turism

Berkun, Scott, Miturile inovaţiei, Timişoara , Bastion, 2009.

Management

Master AATIO, Anul I

Managementul Inovării în Turism

Alexe, Cătălin, Inovarea afacerii: modulul 4: suport de curs: [program de formare în competenţe antreprenoriale], Bucureşti,  Printech,  2013.

Management

Master AATIO, Anul I

Diagnosticul Intreprinderii de Turim

Băileşteanu, Gheorghe, Diagnostic, risc şi eficienţă în afaceri, Timişoara:  Mirton,  1998.

Management

Master AATIO, Anul II

Simulare Antreprenoriala

Băileşteanu, Gheorghe, Semiotică economică, Timişoara,  Mirton,  2005.

Finanțe

Master International Corporate Finance (an 1)

Financial investments

Bateson, Richard D., Financial derivative investments: an introduction to structured products, London,  Imperial College Press,  2011.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Master Managementul Strategic al OrganizațiilorDezvoltarea Spațiului de Afaceri

Marketing strategic și audit de marketing

Mcdonald, Malcolm,  Mouncey,  Peter, Marketing accountability: how to measure marketing effectiveness,  London:  Kogan Page,  2009.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Master MMV

Managementul magazinului online

Eisenberg, Bryan,  Eisenberg,  Jeffrey,  Davis,  Lisa T., Call to action: adaugă în coş,  Bucureşti,  Nemira,  2010.

Management

Master MRU An 1

Motivarea RU. Engagementul Ang

Iliescu, Dragoş,  Sulea,  Coralia, Tratat de psihodiagnostic al personalităţii, Iaşi , Polirom, 2015.

Management

Master MRU An 1

Motivarea RU. Engagementul Ang

Wilson, Jerry R., 151 de idei eficiente pentru motivarea angajaţilor: cum să-i formezi şi să-i păstrezi pe cei mai buni, Iaşi,  Polirom,  2007.

Management

Master MSO Anul I

Economia Schimbării și Inovării

Şipoş, Gabriela Lucia, Inovarea în întreprindere, Timişoara , Mirton, 2004.

Management

Master MSODSA; MRU, An I

Managementul Intercultural Al Resurselor Umane

Marinaş, Cristian-Virgil, Managementul comparat al resurselor umane, [Bucureşti] , Editura Economică, [2010].

Marketing și Relații Economice Internaționale

Master Publicitate și Promovarea Vânzărilor

Strategii creative în publicitate

Drewniany, Bonnie L., Jewler , A. Jerome, Strategia creativă în publicitate, Iaşi , Polirom, 2009.

Management

Master, AOA, DECA, MRU, MSMD, MSODSA, GEEM, An I

Etica și Integritate Academica

Heasley, Berise Therese, Towards an architecture for the teaching of virtues, values and ethics, Bern , Peter Lang, 2015.

Finanțe

Masterat

Fuziuni și achiziții

Cernat-Gruici, Bogdan, Achiziţii, fuziuni şi preluări ostile pe pieţele internaţionale de capital, Bucureşti , ASE, 2013.

Contabilitate și audit

Finanțe-Bănci

Contabilitate financiară

Mateş,  Dorel, Iosif,  Anda,  Dumitrescu,  Alin, Contabilitate financiară: concepte de bază, tratamente specifice, studii de caz, Timişoara,  Mirton,  2012.

Management

Licenta  EAI, MK, IE, Anul II

Management

Bibu, Nicolae Aurelian, Predişcan,  Mariana,  Sala,  Diana Claudia, Managementul organizaţiilor, Timişoara , Mirton, 2008.

Management

Licenta Anul 1

Economia Intreprinderii

Szathmary-Miclea, Camelia, Evaluarea şi gestionarea riscului în întreprinderile mici şi mijlocii, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2003.

Management

Licenta Anul 1

Economia Intreprinderii

Negrilă, Adrian, Restructurarea întreprinderilor aflate în dificultate, Timişoara , Mirton, 2003.

Management

Licenta Anul 2

Gestiune Hotelieră

Lupu, Nicolae, Hotelul: economie şi management, Bucureşti,  All Beck,  2005.

Management

Licenta Anul 2, 3

Management

Goian, Maria,  Vlad,  Silvia, Managementul organizaţiei, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2009.

Management

Licenta Anul 3

Management Comparat

Bibu, Nicolae Aurelian, Management comparat: abordarea interculturală, o abordare modernă, Timişoara, Mirton,  2006.

Management

Licenta Anul 3

Management Comparat

Istocescu, Amedeo, Management comparat, Bucureşti , ASE, 2006.

Management

Licenta Anul 3, Master AATIO, An 1

Managementul Resurselor Umane 

Goian, Maria,  Vlad,  Silvia, Managementul întreprinderilor agroalimentare, Timişoara , Editura Universităţii de Vest, 2008.

Management

Licenta, FB, ECTS, EGCE, MK, EAI, An II

Etica in Afaceri

Tuana,  Nancy, Shrage,  Laurie,  Badhwar,  Neera K., The Oxford handbook of practical ethics, Oxford , Oxford University Press, 2003.

Management

Licenta, MGM An 2

Managementul Resurselor Umane 

Băileşteanu, Gheorghe,  Burz,  Răzvan Dorin, Liderul, Timişoara,  Mirton,  2008.

Management

Licenta. MGM An 2

Managementul Resurselor Umane 

Novac, Carmen, Influenţa globalizării asupra managementului resurselor umane, Bucureşti , Printech, 2011.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Managementul produsului și al brandului

Gorchels, Linda, Ghidul managerului de produs, Bucureşti , Rosetti Educaţional, 2007.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Managementul produsului și al brandului

Aaker, David A., Managementul capitalului unui brand: cum valorificăm numele unui brand, Bucureşti,  Brandbuilders,  2005.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Relații publice

Coman, Cristina, Comunicarea de criză: tehnici şi strategii, Iaşi,  Polirom,  2009.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Licență Marketing

Relații publice

Newsom, Doug, Haynes,  Jim, Redactarea materialelor de relaţii publice, Iaşi , Polirom, 2011.

Finanțe

Licență, Management (an 2);

Licență, Marketing (an 2)

Managementul financiar al întreprinderii;
Gestiunea financiară a întreprinderii

Zoicaş-Ienciu, Adrian, Management financiar: teorie, exemple, aplicaţii, Cluj-Napoca,  Presa Universitară Clujeană,  2014.

Management

Licență, MGM, An II

Comportament Organizațional

Sărătean, Elena, Comportament organizaţional, Timişoara,  Editura Universităţii de Vest,  2008.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Marketing

Marketing strategic, Analiza datelor de marketing

Field, Andy, Discovering statistics using IBM SPSS statistics, Los Angeles ; London ; New Delhi , Sage, 2018.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Marketing licență

Comunicare integrată de marketing

Dobre, Costinel, Publicitatea şi promovarea vânzărilor: advertising and sales promotion, Timişoara, Mirton,  2006.

Management

Master AATIO, Anul I

Managementul Inovării în Turism

Berkun, Scott, Miturile inovaţiei, Timişoara , Bastion, 2009.

Management

Master AATIO, Anul II

Simulare Antreprenoriala

Băileşteanu, Gheorghe, Semiotică economică, Timişoara,  Mirton,  2005.

Marketing și Relații Economice Internaționale

Master MMV

Managementul magazinului online

Eisenberg, Bryan,  Eisenberg,  Jeffrey,  Davis,  Lisa T., Call to action: adaugă în coş,  Bucureşti,  Nemira,  2010.

Management

Master MRU An 1

Motivarea RU. Engagementul Ang

Iliescu, Dragoş,  Sulea,  Coralia, Tratat de psihodiagnostic al personalităţii, Iaşi , Polirom, 2015.

Management

Master MRU An 1

Motivarea RU. Engagementul Ang

Wilson, Jerry R., 151 de idei eficiente pentru motivarea angajaţilor: cum să-i formezi şi să-i păstrezi pe cei mai buni, Iaşi,  Polirom,  2007.

Management

Master MSO Anul I

Economia Schimbării și Inovării

Şipoş, Gabriela Lucia, Inovarea în întreprindere, Timişoara , Mirton, 2004.

Management

Master MSODSA; MRU, An I

Managementul Intercultural Al Resurselor Umane

Marinaş, Cristian-Virgil, Managementul comparat al resurselor umane, [Bucureşti] , Editura Economică, [2010].

Marketing și Relații Economice Internaționale

Master Publicitate și Promovarea Vânzărilor

Strategii creative în publicitate

Drewniany, Bonnie L., Jewler , A. Jerome, Strategia creativă în publicitate, Iaşi , Polirom, 2009.

Management

Master, AOA, DECA, MRU, MSMD, MSODSA, GEEM, An I

Etica și Integritate Academica

Heasley, Berise Therese, Towards an architecture for the teaching of virtues, values and ethics, Bern , Peter Lang, 2015.

Finanțe

Masterat

Fuziuni și achiziții

Cernat-Gruici, Bogdan, Achiziţii, fuziuni şi preluări ostile pe pieţele internaţionale de capital, Bucureşti , ASE, 2013.